Nytt försök!

Jag har haft tidernas bloggtorka. Tänkte jag skulle ge det ett nytt försök och se om det funkar bättre den här gången.
Har försökt städat bort det sista av julen, men har inte lyckats få bort allt. Det är så jävla tråkigt att städa...det är roligar att ta fram :-P
Orkar inte vara fröken duktig och det har jag aldrig varit för den delen. Jag är en slarver och skäms inte över det!
Har börjat mitt nya träningsliv och det går väl hyfsat, men jag tror att det är dags och lägga i en högre växel annars rinner det bara ut i sanden. Måste ju träna för att orka springa tjejmilen i år (lovade min käre kusin detta i nåt svagt ögonblick) så det är bara att tjuren vid hornen och sätta fart.

privat
:privat

Bjuder på en bild från senaste projektet som jag är mycket stolt över :-)


Kommentarer
Postat av: Krax

Precis tjejmilen, måste nog också lägga in en högre växel om jag ska hänga med i ditt tempo =)

2010-01-24 @ 12:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0