livstecken!

Jag lever jag lovar. Har bara varit så fruktansvärt lat på att skriva, men jag har varit väldigt flitig på att läsa i andras bloggar.
I helgen har vi haft middagsgäster och det var väldigt trevligt. God mat och roliga middagsgäster.
Dessutom bjöd lillebror på sin bästa middagskostym....ut och in och bak och fram vända kalsonger och inget mer.
Vägrade ha kläder. Men sånt växer väl förmodlingen bort med åldern :)...hoppas jag.
På söndagen tog vi det väldigt lugnt, vädret var kanon så det blev en tur till skidbacken och sen åkte vi till svärföräldrana på middag. Det var tok skönt att slippa göra middag...för min fantasi och ork var lika med noll.
Nu går jag bara och ser fram i mot fredag, då ska jag ha tjejmiddag. Tror det kommer bli kanon trevligt.
Bjuder på lite bilder från skidbacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0