Tisdag

Då var det sista dagen på min ledighet usch vad tiden går fort, alldeles för fort. Jag har ingen lust att jobba. Inte för att jag miss trivs, utan för att det har varit så skönt att vara hemma och umgås med nära och kära. Bara massa mys och inga måsten. Men med vardagen kommer också alla måsten, men det är väl bara att bita ihop. Nåja helgen har varit toppen! Vi hade besök av en gammal klasskompis till mig. Det blev en hel del vin och prat om gamla minnen, plus att vi gick på hockey. Tyvärr så hejade han på fel lag, men jag tror att han hade kul ändå, fast vårat lag vann. Sen såg vi på JVM och drack lite vin eller rättare sagt jag drack vin och resten drack öl. Och sedan avslutade kvällen med att gå ut. Sen på söndagen hämtade man igen barnen som inte hade varit så snälla. Dom hade visst bara hittat på massa bus och inte lyssnat alls, så mormor och morfar var nog ganska lättade när vi kom, tror dom kände att det var dags för semester. Men det är väl det som är tjusningen med att vara mormor och morfar, man får skämma bort sina barnbarn hur mycket man vill och lämna igen dom till föräldrarna när dom blir för jobbiga. Hoppas ni har haft en toppen helg som jag Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0