Sticka

Jag har tänkt börja sticka, måste ha nåt och sysselsätta mig med mig på kvällarna. Annars blir man fast vi dumburken.
Tänkte börja med nåt lätt, så jag har sökt efter stickbeskrivningar på nätet och hittade många bra och lätta.
Har försökt tidigare att sticka men då har jag haft mormor som lärare och hon stickar inte efter nåt mönster, hon skapar sina egna och då blir det svårt att förklara för en som kan noll och ingenting.
Så nu ska jag ta mig ann ett par benvärmare.

Det blir nån utav dom här, fast i nån anna färg. Sen ska jag ta mig an att göra ett par sockor.
Om ni har några bra och lätta mönster tar jag gärna emot dom.
*Kram*


Kommentarer
Postat av: pia

...jag har åxå funderat på att sticka eller virka, men jag vet ej om jag har tid just nu...



Hoppas att lillbruttan är friskare, ingen annan som trillat dit?



Ha det!



kraam



2009-01-13 @ 21:22:17
URL: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0