Söndag

I dag har det varit en riktig slappar dag, det har inte hänt mycket här hemma. Har legat i soffan och sett Anne på grönkulla.
Såg av en slump förra veckan när jag var hemma med lillprinsen att det gick på tv4. Så jag har spelat in alla avsnitt på dvd, så idag såg jag igenom alla avsnitt.
Nu blir det nog att beställa hem Dvd:n från cdon.com.
Det tråkiga idag är att våran prinssesa vakna upp med huvudvärk, så jag tog febern på henne, hon hade 39,4 grader.
Den här jäkla flunsan vill inte ge med sig, jag blir galen.
I kväll börjar jag med min träning, ska gå på step up. Man måste ju göra nånting för att få fart på "dököttet".
Annars har min helg varit väldigt lugn, ätit lite ostbricka med ett gott vin till.
Hur har eran helg varit?
*Kram*

Kommentarer
Postat av: Krax

haha...inte bara ätit ostbricka va ;) hehe

2009-01-18 @ 17:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0