Måndag...

Då var helgen slut. Trist!! Var jätte trött i morse, sovit urdåligt. Vår prinsessa vaknade i natt vi klockan 4 och spydde då prova min sambo feber på henne hon hade 40,4 grader!!! fram med alvedonen och vatten att dricka. Stackarn hon feber yrade och var helt slut, det var länge sen jag såg henne så sjuk. Det är så jobbigt när dom är så där sjuka det skär riktigt i mamma hjärtat.
Så min sambo stannade hemma och jag pallrade mig till jobbet. Jag hade tänkt att promenera dit som en del av min träning, men jag var så trött att jag tog bilen i stället.
På jobbet var det stressigt, är kort om folk, det är många som är sjuka. Jag hoppas att jag slipper, vill då verkligen inte ha magsjuka usch!
Sen måste jag ta itu med bröllopsplaneringen, jag måste nog skriva upp en lista vad jag ska börja ta itu med först.
Jag vet att prästen är bokad och att bandet är fixat. Nu är det bara stället vi ska vara på efter vigseln som ska fixas.
När det är klart kan jag börja ta tag i inbjudningskorten. Vi har funderat på att investera i en färglaserskrivare och designa egna inbjudningskort, programblad m.m. Jag tror det blir billigast så plus att det blir personligt.
Man kommer ju ha användning av skrivaren sen. 
Nä nu är det dags att göra kväll, det är en dag i morgon också.
*Kram*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0