1:a dagen som bloggare

Ja, då har jag börjat blogga. Får se hur det här kommer att funka, men man lär sig på vägen.
Det är ett nytt år med nya förhoppningar och drömmar. Kommer skriva lite om allt möjligt som händer i mitt liv.
Det centrala för i år kommer väl vara om planeringen inför mitt bröllop och det som händer runt i kring.

Nu har man gjort bort julen och nyår, snart börjar vardagen igen. Men några dagar till med ledighet och massa mys med familjen har jag kvar. I morgon ska vi till mormor och morfar med barnen där dom ska få vara hela helgen.
Kommer förmodligen inte saknas oss ett dugg, lär bli massor av godis och bus.
Vi ska på hockey på lördag och sedan blir det ut och äta och sedan utgång.

Plikten kallar min prinsessa vill ha mat, tror det är dags för kvällsfika och saga.


Kommentarer
Postat av: Herr E

Välkommen till bloggvärlden. Det är riktigt finfint att blogga!

2009-01-18 @ 20:47:21
URL: http://litotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0